Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2017 23:05 - Любляна е за любене!
Автор: world1962 Категория: Туризъм   
Прочетен: 680 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.04.2017 00:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image Любляна е за любене. Страшна красота. Малко градче, а има толкова много в себе си. Кокетни улички. Иневероятна романтика! Любов държи в себе си. Ако не си темерут, а си мисля, че и да си, ще ти покаже толковалюбов и хубост! Бих се върнала за повече. Бих се върнала на сватбено пътешествие или бих дошла да се влюбя. Даже и сама бих прелетяла, за да и усетя въздуха пак. А реката.. Ах, реката! Въпреки корабчетата стуристи, които се движат почти постоянно, изглежда прекрасно чиста. Първата река, която минава през град и показва спокойствие, даже достолепност някаква, странна. 

Вечер е. Седя на бара - Kavarna Macek. На всяка маса има запалени свещички, а на високите масички им правят компания столове-щъркели и кацнали на тях мъже и жени си говорят, пият вино, пушат пури. Току-така до водата.Красота! Барът има сериозна история. Хем мяза на irish pub, хем носи домашност и уют. Снимки в рамки са налазили стените, а котките надничат отвсякъде. Все пак е бар с котки. Чува се глъчка непривична за четвъртък вечер, а в нея можеш да откриеш поне пет различни версии на италиански, доста английски и разни други, непознати за ухото ми. Предвид замалялото ми състояние и очите ми, които се затварят почти сами, знам, че не виждам и не чувам всичко, което Любляна може да ми покаже, но и малкото е достатъчно да напиша приказка. Харесва ми!
Любляна
Любляна е за любене! Даже и луната го казва.

Автор: Мануела Николова




Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: world1962
Категория: Туризъм
Прочетен: 9715
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930